مرسدس بنز EQV در راه بازار

مرسدس بنز EQV

قیمت مرسدس بنز EQV اعلام شد:

مرسدس بنز EQV خودروی برقی جدید شرکت بنز اکنون برای سفارش با موعد تحویل پاییز با قیمت 70665 پوند برای  نسخه EQV300Sport و  72895 پوند برای EQV300SportPremium و 77145 پوند برای EQV300SportPremiumPlus در دسترس برای پیش‌فروش است.

EQV دومین خودروی مرسدس بنز از برند تمام برقی EQ است. EQV با داشتن ظرفیت هفت نفر، کاربردی بودن را با تمام مزایای یک وسیله نقلیه الکتریکی ترکیب می‌کند.

به لطف باتری 90 کیلووات ساعت، موتور الکتریکی EQV قادر به تولید 204 اسب بخار قدرت و 364 نیوتن متر گشتاور است. دامنه آن به 213 مایل رسیده است و با استفاده از یک شارژر سریع DC، فقط در 45 دقیقه از 10 تا 80 درصد قابل شارژ است.

EQV دارای سیستمی با نام تجاری infotainment MBUX و ویژگی های خاص EQ از جمله اطلاعات مهم مانند شارژ جریان و سطح انرژی است.همچنین Mercedes me Charge از طریق MBUX امکان دسترسی به نقاط شارژ در اروپا و بدون نیاز به چندین حساب و کارتهای RFID را فراهم می‌کند. Mercedes me Charge شامل چندین شبکه شارژ از جمله Polar است که بزرگترین شبکه شارژ در انگلستان است.


یادگیری درباره خودرو برقی رو از همین امروز شروع کن. رفتن به صفحه دوره آنلاین


ناوبری بهینه شده با EQ را می توان از طریق MBUX نیز تنظیم کرد که محاسبه آن بر اساس سریعترین زمان با در نظر گرفتن کوتاهترین زمان شارژ و در سریعترین مسیر انجام می شود. همچنین به راننده نقاط شارژ در نزدیکی خودرو را اطلاع می‌دهد.

مرسدس بنز EQV

مدل Sport دارای چرخ های آلیاژی 17 اینچی استاندارد است. چراغ‌های جلو LED Multibeam LED، بسته کمک رانندگی، MBUX با Navigation Plus، معکوس کردن دوربین، درهای کشویی برقی، درب آسان بازشو، نورپردازی محیط و کابل شارژ هشت متری.



 

با 2230 پوند دیگر، Sport Premium دوربین 360 درجه ای را اضافه می‌کند. بسته حافظه، بسته طراحی بیرونی EQV، بسته جدول بندی و ادغام تلفن های هوشمند.

با قیمت 77145 پوند، Sport Premium Plus در رده اول قرار میگیرد و شامل سیستم صدای فراگیر Burmester است. سیستم تعلیق پنوماتیک وچرخ های 18 اینچی.

این متن توسط تیم ترجمه سایت آسپا توسط آرمان اشتری ماهینی ترجمه شده است. متن اصلی را می‌توانید در اینجا بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *