پنج نکته درباره خرید موتور سیکلت برقی

خرید موتور سیکلت برقی

چند روز پیش با یکی از دوستانم درباره خرید موتورسیکلت برقی صحبت می‌کردیم و متوجه شدم که برخی از باورها درباره موتور برقی کم و بیش اشتباه است. اگر قصد خرید موتور سیکلت برقی دارید به شما پیشنهاد می‌کنم این ویدیو کوتاه را ببینید.

در این ویدیو به این چند نکته می‌پردازیم

نکته اول: موتور برقی ارزون نیست. اگه فکر می‌کنید که این موتور ها قیمت پایینی دارند باید تجدید نظر کنید. برای پیدا کردن قیمت می‌تونید سری به سایت عالی رو و ایران اسکوتر بزنید.

نکته دوم اینه که موتور یکلت برقی رو چه جوری شارژ کنیم؟ جوابش ساده‌ست، یک آداپتور مانند چیزی که ازش برای شارژلپتاپ استفاده می‌کنید بهتون موقع خرید میدن. کافیه اونو رو بزنین به برق خونه و باتری شروع به شارژ شدن میشه.

مهم‌ترین موضوع نوع و ظرفیت باتریه، در ویدیو به صورت کامل تفاوت باتری اسیدی و لیتیومی رو برای شما توضیح دادم که امیدوارم براتون مفید باشه.

نکته چهارم درباره نوع موتور الکتریکیه. موتورهای استفاده شده در موتورهای برقی عموما از نوع in wheel هستن که داخل چرخ عقب قرار می‌گیرن و انرژی پیشران رو تامین می‌کنند. در ویدیو توضیحات بیشتر دادم.

و در آخر هم نگاهی انداختم به تفاوت موتور سیکلت برقی و دوچرخه برقی و براتون درباره تفاوت‌هاشون در میزان قدرت موتور، ظرفیت باتری و پدال‌شون گفتم. امیدوارم این ویدیو براتون مفید باشه و شما رو برای خرید موتور سیکلت برقی تون آماده کرده باشه.

۱ دیدگاه برای “پنج نکته درباره خرید موتور سیکلت برقی

  1. رها محمدی گفته:

    موتور سیکلت برقی یک وسیله حمل و نقل سبک و پاک است. با خرید موتور سیکلت برقی نه تنها به صرفه اقتصادی رسیده، بلکه به حفظ محیط زیست نیز کمک می‌کنید. این موتورها با باتری قابل شارژ عمل می‌کنند و صدای کمتری تولید می‌کنند. به همین دلیل از روز به روز پرطرفدارتر می‌شوند. بنابراین خرید موتور سیکلت برقی را به شما توصیه می‌کنم.چند محصول خوب دیگر هم معرفی میکنم:
    محصولات پر فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *