Audi AI ME نگاهی به جدید ترین کانسپت آئودی

آئودی ai me

قبلا وقتی صحبت از کانسپت خودرو می‌شد، به سوپر خودروها فکر می‌کردیم، که تو شهر ویراژ می‌دن و فوق العاده سریع می‌رن و اگه هر کدوم از ما پشت فرمون بودیم، احتمالا می‌مردیم. خوب دنیا عوض شده و مردم بیشتری در شهر زندگی می‌کنند. به همین دلیل آئودی ai me رو ساخته است. ماشینی که برای دور زدن تو ابر شهرها استفاده می‌شود. مسئولیت رفت و آمد شما رو بر عهده داره، سطح چهار خودرانی و همچنین VR داره.

همیشه دور زدن با یه خودرو نمونه اولیه حال می‌ده. کلی تکنولوژی توش به کار رفته، VR هست، دنبال کننده چشم داره، سطح چهار خودرانی داره. چقدر از این تکنولوژی در آینده به صورت عمده در خودروهای آئودی دیده می‌شه؟ ما چیزی درباره‌ش نمیدونیم هنوز ولی امیدواریم بیشتر از این تکنولوژی و آئودی در سال‌های آینده ببینیم. مشکل خودروهای خودران اینه که وقتی پشت فرمون هستیم متوجه نمی‌شیم که داریم با افراد پیاده، موتورسیکلت سوارها، دوچرخه سوارها ارتباط چشمی می‌گیریم. اما این خودرو مقصودش رو به شما می‌گه نه فقط با چراغ‌های جلو بلکه با چراغ‌هایی که روی شانه هست که هم در جلو و هم در عقب هستش. بنابراین قصدش رو با بقیه کسایی که تو جاده هستند درمیان می‌ذاره. برای طراحی داخلی، آئودی تصمیم گرفته که کمی مجلسی‌تر کار کنه. بیشتر حس خونه بده تا حس ماشین و وقتی سوارش می‌شید حس کنید که وارد اتاق پذیرایی شدید.


مبدل‌های قدرت در خودرو برقی چگونه کار می‌کنند؟


وقتی که سوار ماشین هستید، فرمون عقب نشینی می‌کنه و یه میز جانشینش می‌شه که خیلی خوبه و می‌تونید کارهاتون رو کنید ولی می‌تونید هدست VR رو استفاده کنید و وقتی من داخل ماشین بودم و دور می‌زدیم، این موضوع خیلی هیجان انگیز بود. پارسال آئودی یه بازی ارایه کرد که پرواز می‌کردی و شلیک می‌کردی. امسال من سوار یه هلکوپتر شدم و بر فراز مناظر چین پرواز کردم و واقعا آرامش بخش بود. یه آهنگی در پس زمینه پخش می‌شد و حسش خیلی خوب و تو شلوغی‌های نمایشگاه ces جالبه که یه کامپیوتر بزاری رو صورتت و به دنیا نگاه کنی. چیز جالبی که هست اینه که سیستم اطلاعات/تفریحات از ردیابی چشم استفاده می‌کنه. وقتی من تو ماشین نشسته بودم، تونستم یه وعده غذایی انتخاب کنم که یه پیراشکی گرفتم فقط با کمک جابه‌جایی چشم‌هام فقط زل می‌زنی به سه تا حق انتخابی که داری، بعد وقتی پیاده شدی یه پیراشکی بدست میاری.


بزرگ‌ترین مرجع کتاب در زمینه خودرو برقی 


چیزی که دوست دارم این درهاست چون از این سمت باز می‌شه و به راحتی می‌شه پیاده و سواره شد. این موضوع رو در کامیون‌ها هم می‌بینید. در واقعیت که خوب بود مخصوصا اگه در محیط شهری استفاده بشه احتمالا خیلی هم مونده تا اتفاق بیافته ولی خوب یه خودرو کانسپته، بیاین فعلا ازش لذت ببریم. چون این خودرو برای فضای متراکم شهری ساخته شده، کوچیکه و مثل یک ارابه آتشینه، فقط به جای موتور قوی و سیستم تعلیق سریع، تکنولوژی و قابلیت فرار از بدترین محیط‌های رانندگی که توش زندگی می‌کنیم رو داره.

۱ دیدگاه برای “Audi AI ME نگاهی به جدید ترین کانسپت آئودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *