جیپ برقی در راه آمریکا | خودرویی با قابلیت حتی بیشتر از نسخه بنزینی

جیپ برقی

قرار است جیپ‌ برقی‌ ای که وارد آمریکا می‌شوند، نسبت به مدل‌های دیزلی و بنزینی از قابلیت بیشتری برخوردار باشند.

طبق گفته‌های رئیس شرکت جیپ کریستین مونیر، این شرکت قصد دارد به بزرگترین و بهترین کمپانی خودروهای شاسی بلند تبدیل شود. تا به الان در میان خودروهایی که این شرکت در آمریکا تولید کرده است، هیچ خودروی هیبرید پلاگینی وجود نداشته است.

طی گزارشی که از سایت اتوکار بدست ما رسیده است، رئیس این شرکت اظهار داشته، آمریکا سریع تر از آنچه که پیش‌بینی می‌شد دارد به سمت برقی شدن پیش می‌رود. او همچنین اضافه کرد که برقی سازی وسایل نقلیه یک فرصتی است تا بتوانیم به پیشرفتی در عملکرد کامیون‌ها و شاسی‌بلندهای خود دست یابیم. این پیشرفت حتی باعث می‌شود که چه در جاده، چه آفرود رانندگی با این خودروها هیجان‌انگیزتر باشد.

جیپ برقی

امسال قرار است نسخه‌های هیبرید پلاگین کامپَس، رنجلر و رِنگِید روانه بازار شود. به نظر می‌رسد که نسخه‌ی رنگید اولین آن‌ها باشد و بزودی وارد اروپا شود. با این حال اف سی ای هنوز تایید نکرده که کدام یک از نسخه‌های هیبرید پلاگین کامپس و رنگید قرار است وارد آمریکا شود-ولی به شدت به نسخه‌ی رنجلر تاکید دارد- به عنوان خودرویی که قرار است به دست امریکا برسد، شباهت بسیاری به ون پاسفیکا دارد.

شرکت جیب در حال حاضر مشغول عرضه‌ی نسخه‌ی هیبرید پلاگین خودروی گرند کامندر در چین است. خودروهای آتی که رئیس شرکت جیپ درموردشان حرف زده محدود به چین یا اروپا نمی‌شود. به هر حال گفته شده است که جیپ تا آنجایی که بتواند، خودروی برقی روانه‌ی آمریکا می‌کند.


مبدل‌های قدرت در خودرو برقی چگونه کار می‌کنند؟


مونیور(رئیس شرکت جیپ) اظهار داشته است که 0تا 100 نسخه‌ی هیبرید پلاگین یا تمام برقی خودروی رنگلر در حدود 6 ثانیه است. این خودرو نسبت به مدل‌های دیزلی و بنزینی عملکرد بهتری دارد. علاوه بر آن قرار است این خودرو، توانمندترین جیپ ممکن باشد.

همانند سایر وانت‌های برقی که به زودی روی کار می‌آیند-به عنوان نمونه فورد اف-150 هیبرید-وانت‌های برقی جیپ برای شما توان فوق‌العاده‌ای را فراهم می‌کنند، که همین امر سبب می‌شود که آن‌ها برای محیط‌های کارگاهی و خدماتی عملکردی بی‌نظیر داشته باشند.

شرکت جیپ اخیرا اعلام کرده بود که قرار است 4 خودروی برقی تا سال 2022 به نمونه‌کارهای بین‌المللی جیپ اضافه شوند. اما هنوز به‌طور دقیق هیچکدام ازآن‌ها مشخص نشده اند.


بزرگ‌ترین مرجع کتاب در زمینه خودرو برقی 


گروه خودروسازی فیات کرایسلر تاکنون تواسته که استاندارد آلایندگی خودروهای خود را حفظ کند. اما همین مسئله برای آنان هزینه‌های گزافی داشته است. این گروه خودروسازی که به طور عمده در حوزه وانت‌ها و خودروهای سنگین فعایت می‌کند، ناچار به خرید امتیاز آلایندگی خودرو از سایر شرکت‌های خودروسازی-بخصوص تسلا-شده است.

در اروپا، اف‌سی‌ای قراردی به ارزش 2 میلیارد دلار با تسلا بسته است. که طی این قرارداد تسلا موظف شد، به منظور دست‌یابی اروپا به استاندارد آلاینده کربن‌دی‌اکسید ناوگانی از خودروهای خود فراهم آورد.

به منظور بهره‌برداری از جیپ‌های برقی آینده، این شرکت در سالی که گذشت محل‌هایی برای راه‌اندازی کار تولید این خودرو مشخص کرد. پس به زودی شاهد این خودروها خواهیم بود. طی گزارشاتی که به سایت ما رسیده است، مدل‌های هیبرید پلاگین کامپس و رنگید به زودی در اروپا با شروع تابستان موجود خواهند شد.

۱ دیدگاه برای “جیپ برقی در راه آمریکا | خودرویی با قابلیت حتی بیشتر از نسخه بنزینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *