بی ام دبلیو i4 | خوش تراش آلمانی با صداسازی هانس زیمر

بی ام دبلیو i4

نگاهی موشکافانه به بی ام دبلیو i4

بی ام دبلیو i4 تا سال دیگه وارد بازار می‌شه و الان ما تونستیم نگاهی به نمومه اولیه اون بندازیم. خبر خوشحال کننده اینه که هشتاد و پنج درصد از چیزی که در این ویدیو می‌بینید قراره تو نسخه اصلی هم استفاده بشه.

هانس زیمر و صدا سازی برای BMW

هانس زیمر یکی از بزرگ‌ترین آهنگ سازان معاصر برای فیلم‌هاست. او آهنگ فیلم‌هایی مثل بتمن و سوپرمن را ساخته است. همچنین برای فیلم شیرشاه اسکار راهم به خانه برده است. در اتفاقی جدید او به همکاری این کمپانی خودروسازی آمده و برای این ماشین صدا سازی کرده است. این موضوع یعنی وقتی درها را باز می‌کنید یا مد حرکتی ماشین را از حالت بهینه به حالت اسپرت می‌برید صداهای ریزی می‌شنوید که به زیبایی کار می‌افزاید. این موضوع در ویدیو مشهودتر است.

مبدل‌های قدرت در خودرو برقی چگونه کار می‌کنند؟


مشخصات

BMW i4 آماده است که تمام نگاه‌ها را به سمت خود جذب کند. اولین نکته‌ای که درباره توان این خودرو می‌توان گفت موتور قدرتمند آن است. 530 اسب بخار در یک موتور الکتریکی جمع شده است تا شما را به صندلی‌تان میخکوب کند. باتری این خودرو هم به قدری قوی است که بتواند خودرو را تا 600 کیلومتر به حرکت دربیاره. نکته حیرت برانگیز درباره این ماشین اینه که تنها با شش دقیقه شارژ آماده حرکت برای صد کیلومتر حرکت می‌شود. اگر این ویژگی بی ام دبلیو i4 شما رو یه خرید یک خودرو برقی باز نمی‌داره بهتر به سمت همون خودرو بنزینی برگردید.


بزرگ‌ترین مرجع کتاب در زمینه خودرو برقی 


سازگار با محیط زیست بودن

بی ام دبلیو در سال‌های اخیر با تمرکز بر روی مواد جدید سعی دارد تا قلب علاقه مندان به محیط زیست را بدست آورد. و این اتفاق را می‌توانید در این خودرو ببینید. به عنوان مثال خبری از چرم در خودرو نیست و به جای آن برای روکش خودروها از برگ درخت زیتون استفاده شده است. همچنین برای داشبورد نیز از چوب کائوچو بهره برده شده است. به شما پیشنهاد می‌کنیم این ویدیو که به صورت اختصاصی در سایت آسپا ترجمه شده است را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *