کارما رقیب می‌طلبد | رونمایی از پلتفرم جدید برای خودرو برقی

پلتفرم کارما

قدرت نمایی کارما با پلتفرم جدید خودروی برقی خود، پلتفرمی که بسیار بسیار انعطاف‌پذیر است.

شرکت کارما خودرو، در حال تحقیق بر روی پلتفرم جدیدی برای وسایل نقلیه با برد گسترده است، این کمپانی مستقر در کالیفرنیا ادعا می‌کند این برد برای انواع خودرو قابلیت استفاده دارد.

در بیانیه مطبوعاتی کارما گفته شده است که پلتفرم E-Flex آنقدر انعطاف‌پذیر است که می‌تواند همه مدل‌ها استفاده شود از وانت‌ گرفته تا سوپر‌اسپرت‌ها.

پلتفرم کارما

کوین پالوف در بیانیه‌ای اعلام کرد حداکثر 22 تنظیم مختلف ممکن وجود دارد که انواع مختلفی از پک‌های باتری و سیستم های مختلف کنترل موتور را پوشش می‌دهد.


نگاهی موشکافانه به تسلا مدل S


کارما قصد دارد این پلتفرم را با سایر تولیدکنندگان وسایل نقلیه شریک شود، مانند کاری که Rivian با پلتفرم الکتریکی skateboard خود انجام داده است.

تنها مدل تولیدی فعلی کارما، خودروی هیبریدی لاکچری Revero GT (با قابلیت ارتقا به حالت اسپرتGTS) است که خط تولید آن را از فیشر کارما به ارث برده است.

پس از اعلام ورشکستگی فیشر خودرو، بیشتر دارایی‌های این شرکت توسط شرکت چینی conglomerate Wanxiang خریداری و دوباره به کارما خودرو تبدیل شد.


مبدل‌های قدرت در خودرو برقی چگونه کار می‌کنند؟


خودروی Revero GT فعلی دارای برد الکتریکی EPA است که توان پیمایش 61 مایل را دارد. این رقم بیشتر از برد فیشر کارمای قدیمی است. در واقع این برد طولانی ترین پیمایش برد الکتریکی هیبرید پلاگین بعد از BMW i3 Rex است.

از زمان راه اندازی مجدد، کارما اعلام کرده است که بر روی وسایل نقلیه کاملا برقی متمرکز می‌شود. در نمایشگاه خودروی شانگهای2019، از کانسپت SC1 Vision در کنار Revero GT و مدل مفهومی Pininfarina که دارای پیشرانه Revero است، پرده برداری کرد.


بزرگ‌ترین مرجع کتاب در زمینه خودرو برقی 


در ماه نوامبر 2019، کارما ایده یک کامیون الکتریکی را پیشنهاد داد. به تازگی اعلام کرده است که بر روی یک پیکاپ الکتریکی و یک SUV بر همان پلتفرم به طور مستقل از برد گسترده E-Flex کار می‌کند.

کامیون تمام الکتریکی با هدف خریداران خرد و معمولی، و نه ناوگانی، بیشتر قابلیت رقابت را ارائه می‌دهد. از نمونه های آن Rivian RT11، تسلا سایبرتراک، هامر GMC EV، و یک مدل الکتریکی Ford F150 را می‌توان نام برد. اما اگر کارما بتواند جایگاه خود را بین پلتفرم E-Flex و پلتفرم تمام الکتریکی پیدا کند، شایستگی بیشتری خواهد داشت.

پلتفرم کارما

این متن توسط تیم ترجمه سایت آسپا توسط آرمان اشتری ماهینی ترجمه شده است. متن اصلی را می‌توانید در اینجا بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *