ces سونی مدل ویژن اس| سوپرایز سونی برای نمایشگاه

سونی مدل ویژن اس

امروز اولین روز نمایشگاه ces و همچنین اولین فرصت برای کساییه که می‌خواهند نگاهی به داخل سوپرایز بزرگ سونی در نمایشگاه یعنی سونی مدل ویژن اس داشته باشند. باورتون نمی‌شه ولی یه ماشین ساختن، این vision s  هستش و بیاین یه نگاهی به داخلش بندازیم.

ما با کلی سوال درباره خودرو کانسپت سونی به نمایشگاه برگشتیم. کی قراره عرضه بشه؟ قرار نیست. کی قراره از تکنولوژیش استفاده کنه؟ ما نمی‌دونیم. هنوز کلی سوال داریم ولی یه چیز رو به قطع می‌تونم بگم قطعا حسش شبیه به یه نوع دیگه خودروعه یه خودرو خفنه و با کیفیته، روکش چرمی داره و هر چیز به خوبی جاگذاری شده، دکمه‌ها و شماره‌ها با کیفیتن مثل محصولات سونی. با توجه به کمپانی تمرکز اصلی اینجا روی تجربه کاربری و سرگرمیه. اونا می‌خوان هر کسی که به نمایشگاه میاد رو تحت تاثیر قرار بدن و با احساسی که خودرو بهشون می‌ده. و مثال خوبی از این موضوعروش‌های مختلفیه که می‌تونید با خودرو ارتباط برقرار کنید.


مبدل‌های قدرت در خودرو برقی چگونه کار می‌کنند؟


 می‌تونید با صفحه روی داشبورد کار کنید، همچنین یه صفحه لمسی هم پایین تر داره که یه تاچ پد داره که می‌تونید بین تنظیمات و چیزای دیگه جابه‌جا بشید. همچنین یه دکمه فیزیکی برای تنظیم صدا و چیزای دیگه هم هست ولی اگه چیزایی که سونی درباره سنسورهای جاگذاری شده در ماشین رو باور کنید اصلا لازم نمی‌شه وارد این منوهای تنظیمات بشید. با سنسورهای لایدار و حالا وقت پروازه، ظاهرا ماشین باید بتونه تشخیص بده کی داخل ماشین نشسته و مثلا صندلی رو تنظیم کنه یا صدا رو، یا پروفایل آهنگ ها رو. فقط با کمک همون یه داده ای که می‌گیره. ولی خوب این مراحل اولیه سونی مدل ویژن اس نمونه‌ست پس این ویژگی‌ها هنوز کار نمی‌کنند. راستش رو بخواید پنجره‌ها هم کار نمی‌کنند.

پروژه اس ویژگی‌های زیادی خواهد داشت که تو خودروهای خوب دیگه الان می‌بینید. البته قطعا می‌شه گفت سیستم اطلاعات/سرگرمیش همین شکلیه و همچنین دوربین‌های کناری که حکم آیینه بغل رو دارند یدونه هم برای آیینه عقب هست و همه این‌ها توسط تکنولوژی خود سونی ساخته شده که به این معنیه که خیلی خوبن و دوباره بگم یکی از چیزهاییه که وابسطه به توانایی‌های کمپانیه. یه چیزی که من دیشب متوجه نشدم اینه که یه دوربین تو داشبورد کار گذاشته شده که خروجیش به سنسورهای CMOS ختم می‌شه. ولی این فقط یه دوربین معمولی نیست. سونی از توانایی‌هاش استفاده می‌کنه تا به یک کمپانی مولتی مدیا تبدیل بشه. تا شما بتونید خودرو مخصوصخودتون رو سفارش بدید و حتی آهنگ و جلوه‌های ویژه هم بهش اضافه کنید. سایر ویژگی‌های این خودرو را در ویدیو ببینید.


نگاهی به تست خودروهای برقی در زمستان سرد نروژ


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *