شارژ مرسدس بنز به کمک انرژی‌های تجدید پذیر و پاک

شارژ مرسدس بنز

شارژ مرسدس بنز در شبکه ایستگاه‌های IONITY یکی از راه‌های شارژ سریع این خودرو است. آیا این ایستگاه‌ها از انرژی برقی پاک و تجدیدپذیر استفاده می‌کنند یا خیر؟

موضوع امروز شارژ کردنه. سلام بچه‌ها، من مت هستم. مرسدس بنز از من خواسته تا بیام  و چک کنم واقعا چقدر محیط زیستی و پایداره این مرسدس بنزEQC. با من بیاید، برای کشف حقیقت.

خوب ما شارژ رو شروع کردیم. این موضوع واقعا چقدر پاکه؟ در ضمن چقدر طول می‌کشه تا دوباره بزنم به جاده؟ به نظر می‌رسه اونقدری هست که یه قهوه بخرم و یه مصاحبه کوتاه بکنم.

 


یادگیری درباره خودرو برقی رو از همین امروز شروع کن. رفتن به صفحه دوره آنلاین


+بعله،خودروهای برقی دارن بهتر و بهتر می‌شند ولی واقعا چقدر پایدارند؟

-خوب خودروهای برقی مزیت‌های زیادی دارند. هزینه نگهداری کمتر، هزینه سوخت کمتر، رانندگی باهاش باحاله ولی حق کاملا با شماست. نکته کلیدی دربارش شارژ با انرژی پاکه. ما در ایستگاه شارژ IONITY هستیم. البته که اون‌ها قسمتی از شبکه هستند ولی ما مطمئن هستیم که آن‌ها صد در صد از انرژی پاک استفاده می‌کنند. ولی وقتی صحبت از شارژ در خانه می‌شه که مقرون به صرفه‌ترین حالت برای مشتریه، شب ماشین رو میزنه به برق تا صبح پر شده، اونجا دیگه انتخاب مشتریه که از گزینه قرارداد انرژی پاک استفاده کنه یا نه.

+باشه، شما چطور سفرهای طولانی رو تضمین می‌کنید؟

-IONITY یک قسمتی از مجموعه  Daimler,BMW,Ford, volkswagan group هستش، هدف IONITY راه‌اندازی یک شبکه از سوپر شارژر در سطح اروپا هستش، چهارصد نقطه شارژ. اگه شبکه اتوبان‌های اروپا رو استفاده کنی به این معنی خواهد بود که هر صد و بیست کیلومتر یکی از این سوپرشارژرها خواهد بود.



امروز من تونستم EQC برونم که شخصا تجربه خیلی باحالی برام بود. چیزی که ذهنم رو مشغول کرده اینه که انرژی که ماشین رو شارژ می‌کنه چقدر از منابع تجدیدپذیره و از کجا تامین میشه؟ آیا پاکه؟ آیا پایداره؟ آیا تجدیدپذیره؟ چون اگه نباشه پس هدف اصلی داشتن خودرو برقی رو زیر سوال می‌بره. تا دفعه بعدی خداحافظ به سمت آینده‌ای پایدار

شارژ مرسدس بنز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *