کارما قصد دارد این پلتفرم را با سایر تولیدکنندگان وسایل نقلیه شریک شود، مانند کاری که Rivian با پلتفرم الکتریکی skateboard خود انجام داده است.
تنها مدل تولیدی فعلی کارما، خودروی هیبریدی لاکچری Revero GT (با قابلیت ارتقا به حالت اسپرتGTS) است که خط تولید آن را از فیشر کارما به ارث برده است.
پس از اعلام ورشکستگی فیشر خودرو، بیشتر داراییهای این شرکت توسط شرکت چینی conglomerate Wanxiang خریداری و دوباره به کارما خودرو تبدیل شد.
خودروی Revero GT فعلی دارای برد الکتریکی EPA است که توان پیمایش 61 مایل را دارد. این رقم بیشتر از برد فیشر کارمای قدیمی است. در واقع این برد طولانی ترین پیمایش برد الکتریکی هیبرید پلاگین بعد از BMW i3 Rex است.
از زمان راه اندازی مجدد، کارما اعلام کرده است که بر روی وسایل نقلیه کاملا برقی متمرکز میشود. در نمایشگاه خودروی شانگهای2019، از کانسپت SC1 Vision در کنار Revero GT و مدل مفهومی Pininfarina که دارای پیشرانه Revero است، پرده برداری کرد.
در ماه نوامبر 2019، کارما ایده یک کامیون الکتریکی را پیشنهاد داد. به تازگی اعلام کرده است که بر روی یک پیکاپ الکتریکی و یک SUV بر همان پلتفرم به طور مستقل از برد گسترده E-Flex کار میکند.
کامیون تمام الکتریکی با هدف خریداران خرد و معمولی، و نه ناوگانی، بیشتر قابلیت رقابت را ارائه میدهد. از نمونه های آن Rivian RT11، تسلا سایبرتراک، هامر GMC EV، و یک مدل الکتریکی Ford F150 را میتوان نام برد. اما اگر کارما بتواند جایگاه خود را بین پلتفرم E-Flex و پلتفرم تمام الکتریکی پیدا کند، شایستگی بیشتری خواهد داشت.
این متن توسط تیم ترجمه سایت آسپا توسط آرمان اشتری ماهینی ترجمه شده است. متن اصلی را میتوانید در اینجا بخوانید