BYD در فنلاند | BYD با بیش از 100 اتوبوس به بازار اتوبوس برقی فنلاند می‌رود.

BYD در فنلاند

اولین فروش سه رقمی BYD در فنلاند

BYD از موفقیت چشمگیری در فنلاند خبر داد، بزرگترین سفارش اتوبوس برقی کشور با 106 دستگاه.

این سفارش توسط مشتری اهل اسکاندیناوی BYD یعنی Nobina خریداری شده است:

64 اتوبوس برای هلسینکی

42 اتوبوس برای تورکو

در مورد شهر تورکو، در سواحل جنوب غربی فنلاند، نوبینا برای اولین بار در اروپا، مدلی با مشخصات یک طبقه 15 متری کاملا جدید از شرکت BYD با ظرفیت 47 تا 50 صندلی و 400 کیلومتر برد مسافتی طبق استاندارد SORT2 را سفارش داده است.

شهر دیگر یعنی هلسینکی 20 نسخه 12 متری یک طبقه و 44 نسخه 18 متری خاص دریافت خواهد کرد. برنامه تحویل برای هر دو شهر در سال 2021 برنامه ریزی شده است.


یادگیری درباره خودرو برقی رو از همین امروز شروع کن. رفتن به صفحه دوره آنلاین


نوبینا، که یکی از بزرگترین اپراتورهای حمل و نقل عمومی فنلاند و اسکاندیناوی(PTO) است، در حال حاضر بیش از 7 میلیون کیلومتر را با اتوبوسهای برقی پوشش می‌دهد.

«بعد از 5 سال نوبینا با کمک شرکت BYD بیش از 7 میلیون کیلومتر را با اتوبوس برقی پیمایش کرده است، این یعنی 7500 تن کاهش انتشار CO2. این ارقام سهم قابل توجهی در کمک به تغییر آب و هوا دارد. تعهد BYD و Nobina را برای ارائه حمل و نقل پایدار جدی بگیرید.»



طبق گفته BYD، این شرکت در 20 شهر اسکاندیناوی بیش از 400 دستگاه اتوبوس برقی(تحویل داده شده یا سفارش‌گذاری شده) فروخته است.

«ظاهرا BYD پس از اولین ورود به فنلاند، به زودی با ورود به بازار آلمان با eBuses22 برای دو PTO پیشرو در North Rhine- Westphalia و همچنین اولین تحویل ناوگان به مجارستان که در پایان ماه ژوئیه مدل 12 متری یک طبقه برای شهر Pecs خواهد بود، این اتوبوس‌ها را می‌توان در همه جای اروپا پیدا کرد، از آب و هوای گرم و خشک شبه جزیره ایبری تا شرایط قطبی شمال سوئد، مثل عملیات نوبینا در شهر پیته در نزدیکی قطب شمال در عرض جغرافیایی 65.31 درجه شمالی، جایی که اتوبوس های BYD در شمالی‌ترین مکان خود در اروپا کار خواهند کرد.»

این متن توسط تیم ترجمه سایت آسپا توسط آرمان اشتری ماهینی ترجمه شده است. متن اصلی را می‌توانید در اینجا بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *