خودرو برقی در پلیس اسکاتلند | 180 هیوندای kona در راه ادینبورگ

خودرو برقی در پلیس اسکاتلند

برای اولین بار در اواخر این ماه تا مارس 2021 این خودرو برقی در پلیس اسکاتلند مستقر خواهند شد.

هیوندای به تازگی بزرگ‌ترین سفارش ناوگان خودروهای تمام برقی خود تا به امروز را در انگلیس به دست آورده است. پلیس اسکاتلند با هیوندای Kona برقی می‌شود.

این توافق‌نامه برای تقریباً 180 اتومبیل 64 کیلووات ساعت است که به تدریج بین اکتبر تا مارس 2021 تحویل خواهند شد. این واقعا یکی از بزرگ‌ترین سفارشات EV از پلیس اروپا است.

طبق اعلامیه مطبوعاتی، پلیس اسکاتلند که قبلاً از خودروهای پلاگین‌های مختلف بهره می‌برد، با این ناوگان به عنوان بستر آزمایش برای کسب تجربه بیشتر در زمینه خودروهای الکتریکی نگاه می‌کند (و احتمالاً در آینده تعداد بیشتری هم خریداری کند).

خودرو برقی در پلیس اسکاتلند


یادگیری درباره خودرو برقی رو از همین امروز شروع کن. رفتن به صفحه دوره آنلاین


Kona Electric به دلایل مختلف از جمله رنج حرکتی مناسب، کاربرد بالا و همچنین به دلیل دسترسی فوری به لطف یک خط تولید اضافی در جمهوری چک انتخاب شده است.

داشتن ماشین پلیس الکتریکی باید هزینه کمتر از جمله سوخت و تعمیر و نگهداری و آلودگی داشته باشد.



معاون رئیس پلیس Will Kerr گفت:

«تبدیل تدریجی ناوگان بدون مارک ما از وسایل نقلیه فعلی با موتور درون سوز به ULEV (ultra-low-emission vehicle خودرو با آلودگی بسیار کم) به بهبود ناوگان موجود کمک می‌کند زیرا محدوده سن و مسافت پیموده شده را کاهش می‌دهد. این یعنی افسران از وسایل نقلیه مدرن‌تری استفاده خواهند کرد. همچنین انعطاف پذیری احتمالی ناوگان ما همراه با کاهش هزینه تعمیر و نگهداری رخ خواهد داد.»

هیوندای گزارش داده است که از مارس تا پایان ماه اوت، بیش از 200 توافق نامه جدید مربوط به سیاست ناوگان دریافت کرده است. این ثابت می‌کند که پلیس مانند سایر ناوگان‌ها در حال تغییر به اتومبیل‌های برقی است.

این متن توسط تیم ترجمه سایت آسپا توسط آرمان اشتری ماهینی ترجمه شده است. متن اصلی را می‌توانید در اینجا بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *