ایستگاه شارژ در رستوران | شارژ با طعم مک دونالد

ایستگاه شارژ در رستوران مک دونالد

مک دونالد در ایتالیا رستوران های خود را با Enel X به ایستگاه شارژ مجهز می‌کند.

در مجموع 200 نقطه شارژ تا پایان سال آینده نصب خواهد شد.

مک دونالد ایتالیا با همکاری Enel X ، 100 رستوران خود را در سراسر ایتالیا در مجموع با 200 نقطه شارژ تا پایان سال 2021 مجهز می‌کند.

ایستگاه شارژ در رستوران مک دونالد

طبق گفته شرکا، این اولین رستوران زنجیره‌ای در ایتالیا است که نقاط شارژ را در مقیاس بزرگی نصب می‌کند.

در مورد پارکینگ‌های مک دونالد، Enel X می‌خواهد دو خروجی 22 کیلووات AC  به نام  JuicePoles و در بعضی موارد نیز شارژرهای 50 کیلووات DC به نام JuicePumps نصب کند.


یادگیری درباره خودرو برقی رو از همین امروز شروع کن. رفتن به صفحه دوره آنلاین


چند ایستگاه شارژ سطح اول در حال حاضر در سن بندیتو دل ترونتو، آنکونا و اوزیمو فعال هستند:

“اولین ایستگاه‌های شارژ نصب شده در رستوران‌های مک دونالد دسیو، ابولی، لورتو، سن بندیتو دل ترونتو، آنکونا و اوزیمو که سه مورد آخر قبلاً در برنامه فعال و قابل مشاهده بودند به عنوان مثال JuicePass. برنامه اجرایی به زودی شامل شهرهای جدیدPiombino ، Barberino di Mugello، Alessandria ، Quartu Sant’Elena  و Florence است.”

به عبارت دیگر مک دونالد تقریباً 600 رستوران در ایتالیا دارد، این بدان معنی است که 16.7 درصد رستورانهای مک دونالد در ایتالیا مجهز به ایستگاه شارژ هستند. این قدم مهمی برای تشویق رانندگان برای استفاده از ماشین های الکتریکی است.



به احتمال زیاد پروژه های مشابه در بازارهای مختلف دیگر نیز اتفاق می‌افتد، جایی که فروش اتومبیل‌های الکتریکی رشد سریعی دارند. در ایتالیا، فروش طی نه ماه اول به طور قابل توجهی گسترش یافت:

“در ایتالیا، در نه ماهه اول سال 2020 وسایل نقلیه BEV (100٪ الکتریکی) در یک روند صعودی مداوم که به یک رکورد شکنی ماهانه در سال رسیده است، افزایش ثبت نام 127.6٪ و پلاگین هیبریدهای 210.3٪ افزایش را ثبت کردند. در ماه سپتامبر تقریبا 7000 وسیله نقلیه ثبت شده.”

Enel X  تاکنون بیش از 10500 نقطه شارژ را در ایتالیا نصب کرده است و تا سال 2022 باید تقریباً سه برابر شود و به 28000 برسد.

این متن توسط تیم ترجمه سایت آسپا توسط آرمان اشتری ماهینی ترجمه شده است. متن اصلی را می‌توانید در اینجا بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *