خودرو برقی در یونان | جزیره‌ای تمام برقی به لطف فولکس‌واگن

خودرو برقی در یونان

گروه فولکس واگن با 1000 ماشین الکتریکی جزیره استیپالیای یونان را برقی می‌کند.

در تصویر تقریباً شبیه بهشت ​​خودروهای برقی‌ست.

گروه فولکس واگن و یونان برای ایجاد سیستم حمل و نقل نوآورانه در جزیره Astypalea مدیترانه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

ایده این است که حدود 1000 وسیله نقلیه الکتریکی از انواع مختلف مثل اسکوترهای برقی (از SEAT)، اتومبیل های الکتریکی مانند ID.3، احتمالاً ID.4 (کانسپت CROZZ) و BUZZ مستقر کند که جایگزین حدود 1500 اتومبیل معمولی حال حاضر در جزیره می‌شود.

خودرو برقی در یونان

این شبکه با شبکه شارژ متراکم (توسط شرکت تابعه Elli فولکس واگن) و برق تجدید پذیر(خورشیدی و بادی) به یک “جزیره نمونه حمل ونقل پاک و خنثی از نظر آب و هوا” تبدیل خواهد شد.


یادگیری درباره خودرو برقی رو از همین امروز شروع کن. رفتن به صفحه دوره آنلاین


این پروژه سیستم های اشتراکی برقی و به اشتراک گذاری وسایل نقلیه در طول سال را برای ساکنان (1334 نفر) و گردشگران (بیش از 72هزار نفر سالانه) در نظر گرفته است.

وسایل نقلیه تجاری و وسایل نقلیه خدمات رسان نیز برقی می‌شوند:

“وسایل نقلیه تجاری برای مشاغل محلی و همچنین وسایل نقلیه کمک رسان در جزیره مانند وسایل نقلیه پلیس، حمل و نقل خدمات اضطراری و ناوگان بخش عمومی نیز الکتریکی می شوند.”



از آنجا که این جزیره نسبتاً کوچک است (حدود 97 کیلومتر مربع)، برقرسانی گسترده باید نسبتاً آسان باشد. پیشبینی می‌شود این پروژه در ابتدا به مدت شش سال اجرا شود.

“Astypalea در حال حاضر فقط دارای یک سرویس حمل و نقل عمومی بسیار محدود با دو اتوبوس است که فقط در یک منطقه کوچک از جزیره کار می‌کنند. در حال حاضر، انرژی جزیره تقریباً به طور کامل توسط منابع سوخت فسیلی تأمین می‌شود. این جزیره آرزو دارد تا به عنوان یک پیشگام برای گردشگری پایدار در جمهوری یونان از این تحول در چارچوب برنامه ملی انرژی و آب و هوا پشتیبانی کند. “

این متن توسط تیم ترجمه سایت آسپا توسط آرمان اشتری ماهینی ترجمه شده است. متن اصلی را می‌توانید در اینجا بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *