رنو برقی | سلام خودرو کلاسیک درجه 1 به دنیای خودروهای برقی

رنو برقی

رنو برقی بر اساس مدل پایه رنو 5 ساخته خواهد شد

نمونه اولیه رنو برقی 5  فاش شده است، خودرویی که نماد شتاب این برند به سمت الکتریکی شدن است. رنو با برند  Alpine خود، یک ماشین اسپرت نسل بعدی EV را نیز با لوتوس تولید خواهد کرد.

رنو می‌گوید که تا سال 2025، 14 وسیله نقلیه اصلی را به بازار عرضه خواهد کرد: “هفت دستگاه کاملاً برقی و هفت دستگاه مدل C و D که همه مدل های جدید با نسخه الکتریکی یا هیبریدی در دسترس خواهند بود.”


یادگیری درباره خودرو برقی رو از همین امروز شروع کن. رفتن به صفحه دوره آنلاین


این برند به عنوان بخشی از برنامه “Renaulution Groupe Renault”، استراتژی خود را برای پنج سال آینده و بعد از آن نشان داده است. این طرح شاهد تبدیل شدن رنو به یک برند فناور، خدماتی و انرژی پاک خواهد بود.

رنو برقی

رنو می‌گوید “سبزترین ترکیب وسایل نقلیه در اروپا تا سال 2025 را ارائه می‌دهد.” این شرکت همچنین ادعا می‌کند که “بیش از 100000 اتومبیل دست دوم را در سال مورد استفاده مجدد قرار خواهد داد، دیزل LCV را دوباره مورد استفاده قرار می‌دهد و آنها را به بیوگاز و EV خالص تبدیل می‌کند.”

 


بزرگترین مرجع کتاب درباره خودرو برقی


همچنین رنو با داشتن خانواده جدیدی از محصولات مبتنی بر دو سیستم عامل الکتریکی اختصاصی CMF-EV و CMF-B EV قصد دارد یک مارک انرژی پاک باشد. این برند همچنین راه حل های هیدروژنی End-To-End آماده برای بازار را برای LCV ارائه می‌دهد. هدف ارائه سبزترین ترکیب در بازار اروپا است.

برند آلپاین، اتومبیل های آلپاین، اتومبیل رنو اسپرت و رنو اسپرت ریسینگ را که به توسعه خودروهای اسپرت منحصر به فرد و نوآورانه اختصاص داده شده است، ترکیب خواهد کرد. یک طرح 100 درصدی محصولات الکتریکی برای حمایت از گسترش نام تجاری از طریق استفاده از مقیاس و توانایی های Groupe Renault و اتحاد با سیستم عامل های CMF-B & CMF-EV وجود دارد. همچنین نسل بعدی اتومبیل اسپرت EV را با لوتوس تولید خواهد کرد.

این متن توسط تیم ترجمه سایت آسپا توسط آرمان اشتری ماهینی ترجمه شده است. متن اصلی را می‌توانید در اینجا بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *