بورینگ کمپانی به دنبال پروژه جدید

بورینگ کمپانی

بورینگ کمپانی به رهبری ایلان ماسک با پروژه جدید حفاری در نزدیکی لوس آنجلس پیش می‌رود

 

سال گذشته، شرکت Boring یک پروژه حفاری برای ارتباط Rancho Cucamonga با فرودگاه بین المللی انتاریو در منطقه بزرگ لس آنجلس ارائه داد.

شهر سن برناردینو، که نظارت بر این پروژه را بر عهده دارد، چنان تحت تأثیر پیشنهاد شرکت قرار گرفته است که آنها مطالعات مربوط به گزینه‌های دیگر حمل و نقل را رها کرده و در عوض بر روی حلقه تمرکز کرده اند.

شرکت حمل و نقل الون ماسک تنها پیشنهاد دهنده پروژه بود که متشکل از یک سیستم تونلی 4.5 کیلومتری است که فرودگاه را به ایستگاهی در رانچو کوکامونگا متصل می‌کند و افراد را با وسایل نقلیه الکتریکی به داخل تونل ها منتقل می‌کند.

 


یادگیری درباره خودرو برقی رو از همین امروز شروع کن. رفتن به صفحه دوره آنلاین


بورینگ کمپانی نه تنها فقط رهبر، بلکه تنها پیمانکار احتمالی پروژه در حال ظهور است.

اداره حمل و نقل شهر سن برناردینو (SBCTA) این هفته رای داده است تا درباره جزئیات پروژه مذاکره کند (از طریق حمل و نقل توده ای)

هیئت مدیره حمل و نقل شهر سن برناردینو (SBCTA) چراغ سبز مذاکرات انتاریو لوپ را برای شروع با شرکت Boring Company روشن کرده است، شرکت الون ماسک تاسیس شرکت اختصاص داده شده برای ساخت تونل سریعتر و ارزان تر از روش های سنتی را ارائه کرده است.

پیش بینی می شود هزینه این حلقه 85 میلیون دلار که بخشی از اولین راه حل پیشنهادی، که یک پروژه ریلی بود باشد.

 


بزرگترین مرجع کتاب درباره خودرو برقی


کرت هاگمن، رئیس هیئت نظارت بر شهرستان سن برناردینو، در مورد این پروژه اظهار نظر کرد: پروژه حلقه فرودگاه انتاریو یک رویکرد نوآورانه، مقرون به صرفه و پایدار در تأمین نیازهای تحرک یکی از قوی‌ترین مراکز اقتصادی و جمعیتی در ایالات متحده است.

هاگمن سال گذشته وقتی گفت که تسلا در حال ساخت 12 ون برقی مسافربری برای بورینگ کمپانی به عنوان بخشی از پیشنهاد اولیه این پروژه است، شایعه بزرگی را آغاز کرد.

در حال حاضر هیچ جدول زمانی مشخصی برای این پروژه وجود ندارد، اما این باید از مذاکرات جدید با شرکت Boring که در حال حاضر اولین حلقه تجاری کامل خود را در لاس وگاس نهایی می‌کند، بیرون بیاید.

این متن توسط تیم ترجمه سایت آسپا توسط آرمان اشتری ماهینی ترجمه شده است. متن اصلی را می‌توانید در اینجا بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *