یادگیری درباره خودرو برقی رو از همین امروز شروع کن. رفتن به صفحه دوره آنلاین
اما هزینههای مالیاتی و نگهداری سالانه مانند سرویسها برای برقیها 49 درصد کمتر از ICEها است، این رقم در مورد سوخت به 58 درصد کمتر میرسد.
با این حال به گفته Direct Line، هزینههای بیمه برای EVها به دلیل هزینههای فعلی تولید و پیچیدگیهای موجود در کالیبراسیون رایانههای استفاده شده در این اتومبیلها 25 درصد بیشتر است.
Direct Line محاسبه کرده است که هزینههای سالانه رانندگی به طور متوسط 1742 پوند و در هفته 33.5 پوند برای یک EV است، که 21 درصد ارزانتر از خودروهای ICE میباشد که سالانه 2205 پوند یا هفتگی 42.4 پوند است.(بنزین در انگلستان گران است و در حال حاضر تقریبا 1.24 پوند در هر لیتر یا 5.58 پوند در هر گالن است)
براساس اعلام وزارت حمل ونقل، خودروهای برقی در انگلیس از تعداد 100هزار خودروی ثبت شده فراتر رفته است. در سال 2019، 99374 مجوز برای خودروهای الکتریکی ثبت شده است.
به گفته ی This is Money:
در سال 2020، آمار انجمن تولید کننده موتور و تجارت نشان میدهد که 30957 دستگاه خودروی برقی تا پایان ماه ژوئن ثبت شده است که تقریبا 160 درصد بیشتر از فروش در شش ماهه نخست سال گذشته است.
علاوه بر این، داده های مربوط به خودروهای دست دوم در AutoTrader نشان میدهد که یک EV سالانه تنها 12 درصد از ارزش خود را از دست میدهد، در حالی که در ICEها این رقم به 24 درصد میرسد.
براساس گزارش Electrek در فوریه، انگلیس فروش اتومبیلهای دیزل و بنزین را از سال 2035 ممنوع خواهد کرد. مصرفکنندگان فقط قادر به خرید اتومبیل های برقی یا هیدروژن و ون هستند.
در حال حاضر بریتانیا 11000 ایستگاه شارژ EV دارد و به سرعت در حال کارکردن برای نصب بیشتر است. انگلستان طرح Homecharge Vehicle را ارائه میدهد که خریداران انفرادی واجد شرایط را قادر می سازد تا هزینه 75 درصد (هزینه 350 پوندی) نصب شارژر دیواری در خانه را دریافت کنند. این شامل لیزینگ و اتومبیلهای شرکت نیز می شود.
این متن توسط تیم ترجمه سایت آسپا توسط آرمان اشتری ماهینی ترجمه شده است. متن اصلی را میتوانید در اینجا بخوانید