یادگیری درباره خودرو برقی رو از همین امروز شروع کن. رفتن به صفحه دوره آنلاین
هوندا Super Cub یک موتور سیکلت یکپارچه سازی شده با سیستم عامل است که در بین طرفداران خود جایگاه افسانهای کسب کرده و از سال 1958 در تولید مداوم قرار دارد. در سالهای گذشته بیش از 100 میلیون انواع هوندا Super Cub و Cub فروخته شده که این رکورد را بدست آورده است، رکورد بیشترین تولید وسیله نقلیه موتوری در تاریخ.
Super Cub برقی که در جدیدترین اختراع ثبت شده هوندا دیده می شود، موتور را نشان نمی دهد، زیرا این اختراع روی روش حذف باتری از موتورسیکلت متمرکز شده است.
بیشتر اسکوترهای برقی و موتورسیکلتها باتری را در زیر صندلی جایگذاری میکنند و این امر باعث میشود که باتری را به سادگی با بلندکردن صندلی جدا کنید.
با این وجود، Electric Super Cub از طراحی متفاوتی استفاده میکند که باتری را بین دو عضو قاب پایین قرار میدهد. برای دسترسی به باتری، راننده باتری را به سادگی به طرف خود کج میکند، بالای باتری در معرض دید قرار میگیرد و به او اجازه میدهد تا آن را از قسمت بدنه بیرون بکشد.
تصور میکنم این کار باعث شود فضای بیشتری برای صندوق زیر صندلی ایجاد شود. doomedAppScooter از شرکت Etergo باتری را در یک مکان مشابه در زیر تخته اسکوتر قرار داد اگرچه از یک باتری به شکل موز استفاده میکرد تا آن را به داخل محفظه سخت قابل دسترسی از طریق فضای زیرین بکشاند. این اتاق به اندازه کافی یک باکس نوشیدنی زیر صندلی فضا داشت و این شرکت با خوشحالی هر فرصتی را که به دست آورده بود نشان داد.
ما هنوز کاملاً نمی دانیم که موتور چگونه در ساختار موتور برقی هوندا قرار میگیرد و چگونه فضای ذخیره سازی را تحت تأثیر قرار میدهد. پوشش زنجیر جای قرارگیری آشکاری دارد، مشابه بیشتر موتورسیکلت های برقی قسمت میانی را قرار میگیرد. اما در حال حاضر، حداقل می توانیم احساس راحتی کنیم که هوندا پیشرفت واقعی در موتورسیکلت را تجربه میکند. ثبت اختراعات لزوماً به معنای تولید در آینده نیستنداما مطمئناً به چشم انداز تولید آسیب نمی رسانند!
این متن توسط تیم ترجمه سایت آسپا توسط آرمان اشتری ماهینی ترجمه شده است. متن اصلی را میتوانید در اینجا بخوانید