فولکس واگن برقی در راه است| بازسازی نسخه‌های نوستالوژیک

فولکس واگن برقی

فولکس واگن، میکروباس Buzz را الکتریکی می‌کند.

فولکس واگن در نظر دارد با الهام گیری از میکروبوس کلاسیک، فولکس واگن برقی بسازد و در این مدت این خودروساز با کمپانی eClassics در تبدیل خودروی اصلی به خودروی الکتریکی همکاری کرده است. این دو شرکت پیش از این در تبدیل Beetle برقی، که از اجزای پیشرانه مینی‌خودروی e-Up که در اروپا فروخته می‌شد، شرکت کرده بودند. درحال حاضر این تبدیل برروی مدل اصلی به نام T1-generation Microbus، که در نمایشگاه 1966 سامبا به نمایش درآمد، به کار می‌رود.

previous arrow
next arrow
PlayPause
Slider

وسیله نقلیه تبدیل شده با نام e-Bulli، دارای یک موتور الکتریکی مستقل با 89 اسب بخار قدرت و 156 پوند فوت گشتاور است که افزایش قابل توجه 43 اسب‌ بخار و 75 پوند فوت گشتاور نسبت به موتور اصلی flat-4 میکروبوس دارد. نیرو به چرخ‌های عقب فرستاده می‌شود و یک مود B برای افزایش قدرت نیروی ترمز احیا کننده را شامل می‌شود. سرعت به صورت الکترونیکی به 130 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

یک پک باتری لیتیوم یون 45 کیلووات ساعتی کف خودرو قرار دارد. محدوده حرکتی این خودرو 124 مایل(در حدود 200 کیلومتر) است که به احتمال زیاد برمبنای آزمون اروپایی WLTP که برای مشخص شدن بازه حرکتی مشخص می‌شود تعیین شده است. روی E-Bulli یک شارژر سریع 50 کیلووات دی سی نصب شده که به گفته فولکس واگن در 40 دقیقه تا 80 درصد شارژ می‌شود.


نگاهی موشکافانه به تسلا مدل S


علاوه بر این، با توجه به وزن بیشترشده پک‌های باتری، eClassics همچنین eBulli را به یک سیستم تعلیق مستقل مولتی لینک یا چند پیوندی جدید با ضربه‌گیر‌های قابل تنظیم در هر دو انتها و همچنین ترمزها و فرمان پیشرفته مجهز کرده است.

قیمت پایه این خودرو 64900 یورو معادل 69700 دلار است. eClassics در نظر دارد این تبدیل را در اروپا انجام دهد و در مورد ایالات متحده صحبتی نکرده است اما گفته شده که در حال بررسی تبدیل نسل‌های بعدی T2 و T3 میکروبوس است. فولکس واگن مجموعه کاملی از تبدیل‌های میکروبوس‌های برقی را گسترش می‌دهد.

این خودروساز پیش از این یک میکروبوس مدل سال 1962 را به طرح مفهومی نوع 20 تبدیل کرده بود، آن‌ها با اضافه کردن یک پیشرانه برقی و ویژگی‌های مدرن مثل دستیار دیجیتال صوتی، سیستم INFOTAIMENT هولوگرافی و تشخیص چهره این کار را انجام دادند.

سپس فولکس واگن شرکت آمریکایی EV West را مامور کرد که نیروی الکتریکی را از یک e-Golf در میکروبوس نوع 2 سال 1972 نصب کند. این کار یک تبدیل فنی ساده و بدون تجهیزات فنی نوع 20 بود.

 


مبدل‌های قدرت در خودرو برقی چگونه کار می‌کنند؟


این خودروساز پیش از این یک میکروبوس مدل سال 1962 را به طرح مفهومی نوع 20 تبدیل کرده بود، آن‌ها با اضافه کردن یک پیشرانه برقی و ویژگی‌های مدرن مثل دستیار دیجیتال صوتی، سیستم INFOTAIMENT هولوگرافی و تشخیص چهره این کار را انجام دادند.

سپس فولکس واگن شرکت آمریکایی EV West را مامور کرد که نیروی الکتریکی را از یک e-Golf در میکروبوس نوع 2 سال 1972 نصب کند. این کار یک تبدیل فنی ساده و بدون تجهیزات فنی نوع 20 بود.


بزرگ‌ترین مرجع کتاب در زمینه خودرو برقی 


تبدیل میکروبوس الکتریکی دارای سابقه‌ای قبلی است. در سال 1977، فولکس واگن نمونه اولیه تاکسی ترکیبی میکروبوس را طراحی کرده بود. اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا این وسیله نقلیه تا به حال به خیابان‌های شهر آمده است یا خیر.

در حالی که میکروبوس هیبریدی به یک پاورقی تاریخی تبدیل شده است، اما فولکس واگن اکنون در حال تهیه یک مدل الکتریکی با الهام از میکروبوس برای سال 2022 می‌باشد. این نسخه تولید انبوهی از طرح مفهومی ID Buzz است که یکی از چندین مدل جدید مبتنی بر پلت فرم MEB VW است.

این متن توسط تیم ترجمه سایت آسپا توسط آرمان اشتری ماهینی ترجمه شده است. متن اصلی را می‌توانید در اینجا بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *