علاوه بر این، با توجه به وزن بیشترشده پکهای باتری، eClassics همچنین eBulli را به یک سیستم تعلیق مستقل مولتی لینک یا چند پیوندی جدید با ضربهگیرهای قابل تنظیم در هر دو انتها و همچنین ترمزها و فرمان پیشرفته مجهز کرده است.
قیمت پایه این خودرو 64900 یورو معادل 69700 دلار است. eClassics در نظر دارد این تبدیل را در اروپا انجام دهد و در مورد ایالات متحده صحبتی نکرده است اما گفته شده که در حال بررسی تبدیل نسلهای بعدی T2 و T3 میکروبوس است. فولکس واگن مجموعه کاملی از تبدیلهای میکروبوسهای برقی را گسترش میدهد.
این خودروساز پیش از این یک میکروبوس مدل سال 1962 را به طرح مفهومی نوع 20 تبدیل کرده بود، آنها با اضافه کردن یک پیشرانه برقی و ویژگیهای مدرن مثل دستیار دیجیتال صوتی، سیستم INFOTAIMENT هولوگرافی و تشخیص چهره این کار را انجام دادند.
سپس فولکس واگن شرکت آمریکایی EV West را مامور کرد که نیروی الکتریکی را از یک e-Golf در میکروبوس نوع 2 سال 1972 نصب کند. این کار یک تبدیل فنی ساده و بدون تجهیزات فنی نوع 20 بود.
این خودروساز پیش از این یک میکروبوس مدل سال 1962 را به طرح مفهومی نوع 20 تبدیل کرده بود، آنها با اضافه کردن یک پیشرانه برقی و ویژگیهای مدرن مثل دستیار دیجیتال صوتی، سیستم INFOTAIMENT هولوگرافی و تشخیص چهره این کار را انجام دادند.
سپس فولکس واگن شرکت آمریکایی EV West را مامور کرد که نیروی الکتریکی را از یک e-Golf در میکروبوس نوع 2 سال 1972 نصب کند. این کار یک تبدیل فنی ساده و بدون تجهیزات فنی نوع 20 بود.
تبدیل میکروبوس الکتریکی دارای سابقهای قبلی است. در سال 1977، فولکس واگن نمونه اولیه تاکسی ترکیبی میکروبوس را طراحی کرده بود. اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا این وسیله نقلیه تا به حال به خیابانهای شهر آمده است یا خیر.
در حالی که میکروبوس هیبریدی به یک پاورقی تاریخی تبدیل شده است، اما فولکس واگن اکنون در حال تهیه یک مدل الکتریکی با الهام از میکروبوس برای سال 2022 میباشد. این نسخه تولید انبوهی از طرح مفهومی ID Buzz است که یکی از چندین مدل جدید مبتنی بر پلت فرم MEB VW است.
این متن توسط تیم ترجمه سایت آسپا توسط آرمان اشتری ماهینی ترجمه شده است. متن اصلی را میتوانید در اینجا بخوانید