برنامه جو بایدن برای خودرو برقی | سرمایه‌گذاری برای انرژی پاک و وسایل نقلیه برقی

برنامه جو بایدن برای خودرو برقی

بایدنمسیر سختی را برای عملی کردن برنامه‌هایش با وجود این چیدمان کنگره دارد

هنگامی که جو بایدن دموکرات، رسماً مسئولیت چهل و چهارمین ریاست جمهوری ایالات متحده را بر عهده بگیرد، می‌توانیم شاهد تغییرات بزرگی باشیم که نه تنها برای کمک به محیط زیست ما کارساز خواهند بود، بلکه باعث ترویج اتومبیل‌های برقی و انواع مختلف انرژی سبز نیز می‌شود.

بایدن به صراحت اعلام کرده است که طرفدار اتومبیل‌های برقی است و می‌خواهد به سمت انرژِ‌های پاک حرکت کند. علاوه بر این، وی برنامه‌هایی برای تمدید و افزایش مشوق‌های خریداران خودروهای برقی دارد. رئیس جمهور آینده آمریکا قصد دارد زیرساخت‌های شارژی را ایجاد کند که مالکان EV توانایی طی مسافت بیشتری داشته باشند.

برنامه جو بایدن برای خودرو برقی

بایدن هنوز برای به قدرت رسیدن باید چند ماه صبر کند. پس از نشستن روی صندلی قدرت، COVID-19 در اولویت لیست او قرار خواهد گرفت. با این حال، برنامه‌های آینده وی برای پیوستن به توافقنامه آب و هوایی پاریس و ابتکارات انرژی سبز پی در پی نباید خیلی عقب بیفتد، هرچند که احتمالاً از طرف کنگره مورد مخالفت قرار خواهد گرفت.


یادگیری درباره خودرو برقی رو از همین امروز شروع کن. رفتن به صفحه دوره آنلاین


به گفته برخی محافظه کاران، بایدن تولید و اقتصاد ایالات متحده را از بین می‌برد. اما رئیس جمهور آینده به صراحت گفته است که اینطور نیست. او از تولید حمایت می‌کند و می‌داند که تولید ستون فقرات آمریکا است و این به خصوص در مورد صنعت خودرو صدق می‌کند. به همین دلیل، او قصد دارد آن را گسترش دهد. بخشی از برنامه‌های توسعه شامل انتقال تدریجی به اشکال جدید انرژی و همچنین وسایل نقلیه الکتریکی خواهد بود. سخنگوی بایدن توضیح داد:

“جو بایدن می‌داند که صنعت خودرو قلب کارخانه‌های آمریکا است و برای آینده اقتصاد ما ضروری است. در دوران رکود اقتصادی بزرگ، او به نجات صنعت خودرو کمک کرد و بیش از 1 میلیون شغل در حوزه اتومبیل را نجات داد. به عنوان رئیس جمهور، وی 1 میلیون شغل جدید در صنعت اتومبیل آمریکا، زنجیره تأمین خودرو داخلی و زیرساخت‌های خودرو ایجاد خواهد کرد.”



برنامه‌های بایدن برای تحقق این امر معطوف به استانداردهای بالاتر مصرف سوخت و ترویج پذیرش اتومبیل‌های پاک‌ ترخواهد بود. او می‌گوید که در 500هزار ایستگاه شارژ وسایل نقلیه الکتریکی سرمایه‌گذاری خواهد کرد و کوپن‌های نقدی به افرادی که با اتومبیل سوختی کار می‌کنند و قصد تغییر به منابع برقی دارند، ارائه می‌دهد. این فقط بخشی از برنامه پیشنهادی 2 تریلیون دلاری برای آب و هوا است.”

طرح بایدن همچنین شامل تبدیل ناوگان‌های دولتی به وسایل نقلیه الکتریکی، کمک به تأمین مالی انتقال خودروسازان به خودروهای تمیزتر و پشتیبانی بیشتر از شرکت های کوچک تازه تاسیس ایالات متحده است.

در بسیاری از مناطق دیگر جهان، پذیرش EV با سرعت بسیار بیشتری نسبت به ایالات متحده در حال افزایش است. این امر معمولاً به دلیل حمایت دولت از این فناوری است. بایدن نیز چنین پشتیبانی از ایالات متحده می‌خواهد. متأسفانه بسیاری از سناتورهای ایالات متحده خیلی از چنین تلاش‌هایی حمایت نمی‌کنند، بنابراین باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه مدت طول می‌کشد تا تغییرات مشوق پیدا کنند و بایدن در طول زمان چه کارهایی را می‌تواند انجام دهد.

این متن توسط تیم ترجمه سایت آسپا توسط آرمان اشتری ماهینی ترجمه شده است. متن اصلی را می‌توانید در اینجا بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *