سرمایه گذاری تویوتا و بی وای دی | رویای تسخیر بازار چین

سرمایه گذاری تویوتا

جزئیات سرمایه گذاری تویوتا و بی وای دی در زمینه خودروی برقی در چین

در نوامبر 2019، تویوتا و BYD جزئیات بیشتری درباره شراکت خود در خودروی برقی بازار چین را منتشر کردند.

این دو خودروساز به‌صورت 50-50 در شرکت جدیدی به نام «BYD Toyota EV Technology Co.Ltd» طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ماه می، سرمایه گذاری می‌کنند.

سرمایه گذاری تویوتا

مهندسین تویوتا و BYD باهم در مجموعه تحقیق و توسعه خودرو برقی کار خواهند کرد، همچنین در طی بیانیه‌ای رئیس شرکت جدید هیروهیسا کیشی از تویوتا اعلام شد.

در حال حاضر این مشارکت فقط برای چین است اما می‌تواند منجر به توافقاتی شود که به مناطق دیگر هم می‌رسند.


یادگیری درباره خودرو برقی رو از همین امروز شروع کن. رفتن به صفحه دوره آنلاین


BYD به بسیاری از دیگر شرکای Toyota EV، ازجمله باتری‌سازانی مثل Panasonic و CATL می‌پیوندد.

یکی از جنبه‌های همکاری پاناسونیک تست سلول‌های باتری استوانه‌ای شرکت ژاپنی در خودروهای هیبرید پلاگین‌ تویوتا در بازار چین است.

سرمایه گذاری جدید می‌تواند منجر به روابط بیشتر بین تویوتا وBYD شود، اگرچه BYD به تازگی پک جدید باتری برای استفاده در برخی اتومبیل‌هایش ساخته است.


بزرگ‌ترین مرجع کتاب در زمینه خودرو برقی 


همچنین مشارکت تویوتا با پاناسونیک شامل تحقیقات در مورد فناوری باتری در حالت جامد است که به نظر تویوتا به عنوان یک پیش نیاز برای تولید انبوه خودروهای برقی است. طرفداران سلول‌های باتری حالت جامد ادعا می‌کنند که می‌توانند چگالی انرژی بیشتری را نسبت به سلول‌های یون لیتیوم فعلی تحویل دهند که صرف‌نظر از ابعاد باتری رنج حرکتی بیشتری را فراهم می‌کنند.

اگر تویوتا و پاناسونیک بتوانند باتری‌های حالت جامد را به تولید انبوه برسانند، این باتری‌ها در بسیاری از بازارهای اتومبیل برقی استفاده شود.

در بازارهای خارج از چین ، تویوتا همچنین با Subaru همکاری می‌کند تا بتواند پلتفورمی بسازد که پایه یک SUV برقی شود. این موضوع یک زمینه را برای هر دو خودروساز ایجاد می‌کند، زیرا هر دو کمپانی در حال حاضر هیچ وسیله نقلیه الکتریکی‌ای در حال ساخت ندارد.

این متن توسط تیم ترجمه سایت آسپا توسط آرمان اشتری ماهینی ترجمه شده است. متن اصلی را می‌توانید در اینجا بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *