شروع به کار سایت

شروع به کار سایت

امروز بیست و نهم اسفند سال 98 است. سال بسیار عجیبی و غمناکی بود. ابتدا سیل، سپس زلزله، ورود هزاران پروانه به تهران، ماجراهای افزایش بنزین، حملات نظامی ایران و آمریکا بهم و شلیک موشک به هواپیمایی پر از نخبگان ایرانی. تا شروع اسفند کسی فکر نمی‌کرد که اوضاع بتواند بدتر از این نیز بشود ولی شروع بیماری کرونا این سال را تقریبا تکمیل کرد.(به همه موضوعات بالا می‌توانم تصادفم در یک روز عادی، در حال پیاده برگشتن به خانه را هم اضافه کنم که یک یادگاری از 11 بخیه در بالای ابروی راستم به جای گذاشت)

توران میرهادی

شاید اگر جمله غم‌های بزرگ را به کارهای بزرگ تبدیل کن، خانوم توران میرهادی را نشنیده بودم، این بیست و چند روز ماندن در خانه را مثل سایرخونه نشینی‌ها به هدر می‌دادم. ولی تمام عزمم را جزم کردم تا این کار بزرگ عقب افتاده را به سرانجام برسانم. البته شروع سایت با نقص‌ها و کاستی های زیادی همراه است ولی نباید می‌گذاشتم که وسواس مانع جلو رفتن کار بشود.

استیو جابز در یک سخنرانی معروف می‌گوید

You can’t connect the dots looking forward; you can only connect them looking backwards. So you have to trust that the dots will somehow connect in your future. You have to trust in something – your gut, destiny, life, karma, whatever. This approach has never let me down, and it has made all the difference in my life.

و من فکر می‌کنم که شروع به کار سایت یکی از بزرگ‌ترین نقاط زندگی زندگی من خواهد بود.

بهرام ذوقی

بنیان‌گذار سایت 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *